Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Беседін Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Беседін Б. Б. Про алгоритмічний підхід до розв'язання рівнянь та нерівностей (з однією змінною) другого степеня з параметром [Електронний ресурс] / Б. Б. Беседін, О. А. Кадубовський // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_5 Помилково було б вважати, що важливість задач із параметром обумовлена лише підготовкою учнів до успішного проходження державної підсумкової атестації (у класах із поглибленим вивченням математики) та зовнішнього незалежного оцінювання і тому доцільно починати вчитись розв'язувати задачі з параметром безпосередньо на завершальному етапі до їх підготовки. Але ж загально визнано, що саме задачі з параметром є досить потужним засобом систематизації знань учнів, активізації їх пізнавальної активності. Вони сприяють підвищенню рівня математичної культури учнів. Саме тому задачі з параметрами є важливою складовою шкільного курсу математики поглибленого рівня. Їм присвячені окремі пункти підручників, значна кількість задачного матеріалу. У ході розв'язування навіть цілих раціональних рівнянь і нерівностей (відносно незалежної змінної x) з параметром a, не дивлячись на поради-застереження щодо "необхідності врахування області допустимих значень параметра a", досить поширеними помилками серед учнів і майбутніх учителів математики є: "сприймання" виразів, що виступають "коефіцієнтами" багаточлену стандартного вигляду (у лівій частині рівняння/нерівності) як незалежних одна від іншої "величин-параметрів" і відсутність аналізу на предмет області їх визначення. Висвітлено авторський досвід застосування алгоритмічного підходу під час навчання методам розв'язання рівнянь і нерівностей (із однією змінною) другого степеня з параметром. В термінах, що не виходять за межі програмного змістового модуля "Множини та операції над ними" для учнів 8 класу з поглибленим вивченням математики, запропоновано дві граф-схеми та два алгоритми щодо розв'язання рівнянь і нерівностей другого степеня з параметром. Маємо надію, що наведені в роботі алгоритми не призведуть до "формалізму" під час розв'язування рівнянь і нерівностей другого степеня з параметром, а навпаки - доповнять граф-схеми добре відомих відповідних алгоритмів супровідним типом задач і забезпечуватимуть дотримання належного рівня математичної строгості.
| 2. |
Беседін Б. Формування евристичної діяльності учнів на уроках математики [Електронний ресурс] / Б. Беседін, Я. Чернякова // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2019. - № 6. - С. 302-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2019_6_28
| 3. |
Беседін Б. Б. Організація превентивної діяльності вчителя на уроках математики [Електронний ресурс] / Б. Б. Беседін, Є. Ю. Сипчук // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 3(2). - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_3(2)__4 Розглянуто проблему організації превентивної діяльності вчителя по упередженню та недопущенню помилок на уроках математики під час розв'язування задач. Розглянуто шляхи уникнення та упередження математичних помилок учнів, з'ясування причин їх появи та обрання необхідних методів щодо недопущення їх у майбутньому. Для успішної участі у сучасному суспільному житті особистість повинна володіти певними прийомами математичної діяльності та навичками їх застосувань до розв'язання практичних задач. Певної математичної підготовки та готовності її застосовувати вимагає і вивчення багатьох навчальних предметів закладів середньої освіти. Значні вимоги до володіння математикою у розв'язанні практичних задач ставлять сучасний ринок праці, отримання якісної професійної освіти, продовження освіти на наступних етапах. Досягти поставленої мети під час вивчення математики у школі можна за рахунок удосконалення змісту, методів, прийомів, організаційних форм і засобів навчання. Однією з головних умов якісного навчання є упередження та уникнення помилок під час розв'язання математичних задач. У процесі дослідження застосовано такі методи: теоретичні - аналіз, порівняння, систематизація та узагальнення навчально-методичних, науково-популярних і прикладних джерел із проблеми дослідження. Уточнено зміст поняття "превентивна діяльність", визначено основні функції такої діяльності. Розглянуто основні дії та етапи щодо упередження та недопущення типових помилок учнів під час вивчення математики. Проведений аналіз психолого-педагогічної літератури та практики навчання математики надав можливість сформулювати певні принципи превентивної діяльності, що необхідно використовувати вчителям в процесі навчання математики для упередження типових помилок та підвищення рівня математичної підготовки учнів.
|
|
|